Dochodowe nisze
Każdą rozrastającą się firmę czeka w końcu decyzja o powołaniu reprezentacyjnej siedziby, w której będzie mogła przyjmować wizyty ważnych gości, z którymi będzie dobijać targu. Niektóre firmy decydują się budować swoje siedziby z dala od centrów, inne natomiast decydują się na biura do wynajęcia w prestiżowych lokalizacjach. Prestiżowych, to zazwyczaj znaczy znajdujących się w okolicach centrów lub w budynkach z historią. W tych ostatnich celują zwłaszcza firmy niewielkie, natomiast doskonale prosperujące, które swoje wyniki zawdzięczają głównie znalezieniu jakiejś niewielkiej, za to ogromnie dochodowej niszy. Takie firmy nie mają większych szans na rozrośnięcie się do rozmiarów korporacji, ale budynek, który stanie się ich siedzibą, powinien na kontrahentach robić odpowiednie wrażenie. Popularne jest na przykład wynajmowanie lub kupowanie zabytków. Wielu spośród szefów takich przedsiębiorstw to ludzie o dobrym guście, którym zależy nie tylko na pieniądzach, ale też na tym, aby mieć wpływ na wygląd okolicy.